חזית מלאה בצפון? ישראל לקראת הכרעה דרמטית

    קובי פינקלר No Comments on חזית מלאה בצפון? ישראל לקראת הכרעה דרמטית

    לקראת המעבר לשלב חדש במלחמה ברצועת עזה, ישראל עומדת בפני צומת הכרעה קריטי בגבול הצפון. גוברת ההערכה בישראל, שאם לא יושג הסכם עם לבנון בטווח הזמן הקרוב, ייתכן מאוד שייאלצו לעבור ללחימה בעומק המדינה

    צילום: Ayal Margolin/Flash90
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות בצפון: מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה (בין ראשון לשני) ובשעות הבוקר שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון. כחלק מהתקיפה הותקפו מבנים צבאיים, תשתיות טרור ותשתיות מבצעיות של חיזבאללה.

    video
    play-sharp-fill

    לקראת המעבר לשלב חדש במלחמה ברצועת עזה, ישראל עומדת בפני צומת הכרעה קריטי בגבול הצפון. על פי דיווח הבוקר ב'מעריב', גוברת ההערכה בישראל, שאם לא יושג הסכם עם לבנון בטווח הזמן הקרוב, ייתכן מאוד שייאלצו לעבור ללחימה בעומק המדינה, מתוך הבנה שרק מהלך כזה ידחוק את לבנון לפינה בה תיאלץ להגיע להסדר, בנוגע למצב בגבול עם ישראל.

    נעים קאסם, סגנו של חסן נסראללה, נאם הבוקר: "אם ישראל תרחיב את התוקפנות, אנחנו ננקום. אנחנו מתמידים, ונוכיח לישראלים שאנחנו אנשי השטח. אנחנו לא יכולים להיכנע, ושום איומים ישראלים, אמריקאים או בינלאומיים לא ישפיעו עלינו. אנחנו נהיה בשטח כדי ללמד את ישראל ואת מי שעומד מאחוריה לקח הם לעולם לא ישכחו".

    אמש דווח, כי בתחילת המלחמה קיבל הקבינט החלטה, שלא לפתוח חזית של מלחמה בצפון, בעוד עיקר תשומת הלב ממוקדת בעזה. הבוקר הוחלט בתום הערכת מצב, לחסום צירים רבים באזור הגליל העליון וקריית שמונה, בשל חשש מירי מלבנון.



    0 תגובות